ΤύποςΌνομα ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
0.1 Μάρκετινγκ Έντυπων Μέσων - Βασικά θέματα -2020-NC  226.9 KB15-06-2020
0.2 Το Μάρκετινγκ των Έντυπων Μέσων - Ο Πολιτικός Τύπος -2020-NC  5.6 MB15-06-2020
0.3 Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Μίγμα Προϊόντων & Υπηρεσιών -2020-NC  1.32 MB15-06-2020
0.4 Η Ιστορία του Πολιτικού Τύπου στην Ελλάδα - Σύνοψη -2020-NC  8.72 MB15-06-2020
0.5 Σύνοψη του Οικονομικού Τύπου της Ελλάδας -2020-NC  4.57 MB15-06-2020
0.6 Σύνοψη Αθλητικού Τύπου της Ελλάδας - Οπαδισμός & Κρίση -2020-NC  6.99 MB15-06-2020
0.7α Οπτική Έποψη του Ελληνικού Περιοδικού Τύπου -2020-NC  6.67 MB15-06-2020
0.7β Οπτική Έποψη του Ελληνικού Περιοδικού Τύπου -2020-NC  8.95 MB15-06-2020
0.7γ Οπτική Έποψη του Ελληνικού Περιοδικού Τύπου -2020-NC  11.09 MB15-06-2020
0.8 Η Κριτική Αντιμετώπιση των Έντυπων ΜΜΕ της Ελλάδας -2020-όλο-NC  9.49 MB15-06-2020
0.9 Διαδικτυακή Επικοινωνία & Σύγκλιση - 2020-NC  3.16 MB15-06-2020
10 Πλεονεκτήματα του Ιντερνετ Μάρκετινγκ -2020-NC  212.52 KB15-06-2020
11 Συνόψεις - Maslow, Rossiter & Percy, Kotler, Gutman -2020-NC  1.16 MB15-06-2020
12 Chatzoudes D & Charatsidou E, Η Διαδικτυακή Διαφήμιση - Αρθρο -2020-NC  459.36 KB15-06-2020
13. Περιοδικό-ΑΝΤΡΑΣ - ένα παράδειγμα - Άσκηση 4.35 MB16-01-2021