Αρχές Μάρκετινγκ (203Υ)

Έγγραφα

ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
01 Ορισμός, Λειτουργίες, Δράσεις & Στόχοι του Μάρκετινγκ (ppt)_NC  646.66 KB17/6/20
01.1 Αρχές Μάρκετινγκ - Πρόλογος - Κεφάλαια και Λέξεις κλειδιά_NC  248.86 KB17/6/20
01.2 Κεφ 1 - Βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ_NC  391.42 KB17/6/20
02 Μίγμα Μάρκετινγκ (ppt)_NC  1007.88 KB17/6/20
02.1 Προϊon (Product) ppt_NC  789.91 KB17/6/20
02.2 Τιμή (Price) ppt_NC  697.15 KB17/6/20
02.3 Διανομή (Place) ppt_NC  440.55 KB17/6/20
02.4 Προώθηση (Promotion) ppt_NC  418.8 KB17/6/20
02.5 Κεφ 2 - Μίγμα μάρκετινγκ_NC  835.27 KB17/6/20
02.6 Μίγμα Μάρκετινγκ Προϊόντων & Υπηρεσίων -NC  714.3 KB28/6/20
02.7 Η Μήτρα Boston Consulting Group – BCG_NC  557.42 KB28/4/21
03. θεωρίες της κατανάλωσης - Κοινωνιολογική προσέγγιση (AK)_NC  1009.69 KB17/6/20
03.1 Κατηγορίες Ανάγκης & Επιθυμίας κατά Maslow (AK)_NC  400.13 KB17/6/20
03.2 Πυραμίδα Αναγκών του Maslow ppt_NC  1.15 MB17/6/20
03.3 Αγοραστική-Καταναλωτική Συμπεριφορά (ΑΚ)_NC  914.05 KB17/6/20
03.4 Συμπεριφορά Καταναλωτή & Ανάμιξη (ppt)_NC  772.19 KB17/6/20
03.5 Κεφ 3 - Συμπεριφορά καταναλωτών και αγοραστών_NC  499.11 KB17/6/20
04.1 Τμηματοποίηση Αγοράς ppt_NC  681.9 KB17/6/20
04.2 Κεφ 4 - Τμηματοποίηση της αγοράς_NC  424.19 KB17/6/20
05. Τοπόθέτηση & Στρατηγική ppt_NC  617.04 KB17/6/20
05.1 Κατηγορία Προϊόντος - Θεωρητικές Ταξινομήσεις ppt_NC  915.06 KB17/6/20
05.2 Η έννοια της κατηγορίας-προϊόντος του Kotler (ΑΚ)_NC  330.61 KB17/6/20
05.3 Maslow (ανάγκες), Rossiter & Percy (ανάμιξη), Kotler (υποστ. προϊόντος), Gutman (αλυσ. μέσων σκοπού)_NC  1.16 MB17/6/20
05.4 Κεφ 5 - Ανταγωνισμός & Στρατηγικές_NC  359.98 KB17/6/20
05.5 Ανταγωνιστικότητα Αγοράς και το Μοντέλο των 5 Δυνάμεων του Porter_NC  425.44 KB28/4/21
06.1 Έρευνες Αγοράς ppt_NC  495.8 KB17/6/20
06.2 Κεφ 6 - Έρευνα αγοράς_NC  416.53 KB17/6/20
07.1 Σχέδιο Μάρκετινγκ (SWOT - STRATEGY) ppt_NC  1.61 MB17/6/20
07.2 ΕΡΓΑΣΙΑ - Οδηγός Σχεδίου Μάρκετινγκ (Πηγή - Πανεπιστήμιο Πειραιά)_NC 707.44 KB17/6/20
07.3 Στρατηγικό και Επιχειρηματικό Σχέδιο - Τρ. Πειραιώς κ.ά. 1.42 MB24/4/21
07.4 Το μοντέλο 7S της εταιρείας McKinsey_NC  511.04 KB28/4/21
08.1 Κεφ 7 - Τεχνολογία στο μάρκετινγκ_NC  336.61 KB17/6/20
08.2 Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Θεματικές του Ενότητες & Tips)_NC  402.53 KB17/6/20
09.1 Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Μίγμα Προϊόντων & Υπηρεσιών -2020-NC  1.32 MB31/3/21
09.2 Το Μάρκετινγκ των Έντυπων Μέσων - Ο Πολιτικός Τύπος -2020-NC  5.6 MB31/3/21
10. Αξία Μάρκας Προϊόντος & Πιστότητα Πελάτη_NC  962.48 KB24/3/21
11. Μάρκετινγκ & Πολιτική, 2ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ, Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (Ελ.Α.Μ.), 2004  21.12 MB24/3/21
12. Galalae C & Voisu A, Consumer Behaviour Research_NC 133.37 KB24/3/21
13. levit Theodore, 1960, Marketing Myopia_NC 3.01 MB17/6/20
14. Torben Hansen - Consumer Decision Making_NC 210.94 KB24/3/21
15. Σύνοψη στα αγγλικά - Brands and Brand Management_NC 288.55 KB24/3/21