Τεχνολογία Πολιτισμικού Λογισμικού (CULTURE104)
Ενότητες
Φάσεις ανάπτυξης πολιτισμικού λογισμικού
Στόχος: Εξοικείωση των φοιτητών με τα δύο βασικά μοντέλα της Τεχνολογίας Λογισμικού: το μοντέλο του καταρράκτη και το μοντέλο της Rational Unified Processs. Αναφορά γίνεται και σε άλλα μοντέλα. Για κάθε μοντέλο παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και τελικά συγκρίνονται για κάθε περίπτωση.
Λέξεις - Κλειδιά: Μοντέλο Καταρράκτη, Κύκλος Ζωής, Σύλληψη απαιτήσεων, Σχεδιασμός, Υλοποίηση, Αξιολόγηση