ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
ΔΙΑΛΕΞΗ 1: Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή/Τουρίστα 1.49 MB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 10: Brand Loyalty και Επαναλαμβανόμενη Εμπιστοσύνη σε Τουριστικά Brands 440.38 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 11:Η Συμπεριφορά των Τουριστών σε Περιόδους Κρίσης 303.1 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 12: Online Τουριστική Συμπεριφορά και Ψηφιακή Εμπειρία 374 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 13: Διαπολιτισμική Συμπεριφορά Τουριστών 581.3 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 2: Κίνητρα και Ανάγκες του Τουρίστα 1.12 MB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 3: Παράγοντες που Επηρεάζουν την Τουριστική Συμπεριφορά 616.37 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 4: Τουριστική καταναλωτική Ταυτότητα και Αυτοαντίληψη 22.08 MB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 5: Τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς και Στρατηγικές Στόχευσης 668.32 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 6: Η Επίδραση της Τεχνολογίας στην Καταναλωτική Συμπεριφορά του τουρίστα 482.47 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 7: Η Επίδραση των Social Media στη Συμπεριφορά του Τουρίστα 385.39 KB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 8: Επιρροή των Διαφημίσεων και των Τουριστικών Προωθήσεων 2 MB5/4/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 9: Η Επίδραση της Βιωσιμότητας και του Green Tourism 321.03 KB5/4/25
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ_ 30%
Επισημαίνεται ότι το ελάχιστο όριο λέξεων είναι 1500 και δεν θα πρέπει να υπολείπεται αυτού σε καμία περίπτωση. Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι η εργασία δεν είναι απαλλακτική, αλλά αποτελεί το 30% της τελικής βαθμολογίας του μαθήματος. Υπενθυμίζεται επίσης ότι το μάθημα περιλαμβάνει και γραπτές εξετάσεις, οι οποίες αντιστοιχούν στο υπόλοιπο ποσοστό της αξιολόγησης
172.88 KB5/4/25