Οδηγίες για την Εξέταση Χειμ. Εξαμήνου 2023-24
- Σάββατο, 20 Ιανουαρίου 2024 -

Η εξεταζόμενη ύλη του μαθήματος είναι αυτή που έχει αναρτηθεί στο παρόν e-class, στην ενότητα Εγγραφα -->  Υλικό 2023-24 

https://opencourses.ionio.gr/modules/document/index.php?course=DDI123&openDir=/6360cffffTbd

Συγκεκριμένα :

Μάθημα 1: Θα πρέπει να γνωρίζετε τις βασικές αρχές και τα χαρακτηριστικά της ψηφιακής εικόνας, από ποιούς παράγοντες εξαρτάται η ποιότητά της, να κάνετε βασικούς υπολογισμούς όπως τα παραδείγματα των διαφανειών. 

Μάθημα 2: Θα πρέπει να γνωρίζετε τις σύγχρονες τεχνολογίες και εφαρμογές των γραφικών  Η/Υ σε διάφορους τομείς όπως παρουσιάζονται στο υλικό του συγκεκριμένου μαθήματος

Μάθημα 3: Θα πρέπει να γνωρίζετε τις βασικές αρχές των σύγχρονων μηχανών γραφικών, των υποσυστημάτων τους, του τρόπου που εργαζόμεστε με αυτές, των πλεονεκτημάτων τους 

Μάθημα 4 : Θα πρέπει να μελετήσετε τα παραδείγματα που είχα διδαχθεί με τα framworks AR.JS και A-Frame. Δε χρειάζεται να αποστηθίσετε κώδικα, εντολές, TAGS κλπ από τα παραδείγματα. Θα πρέπει όμως να είστε σε θέση να κατανοήσετε τι κάνει ο κώδικας που περιέχεται στα παραδείγματα και τι αποτέλεσμα έχει στην εμφανιζόμενη σκηνή καθώς και να μπορείτε να κάνετε προσθήκες και τροποποιήσεις σε έτοιμο κώδικα-υπόδειγμα που τυχόν θα σας δωθεί. 

Μαθήματα 5-7: Θα πρέπει να μελετήσετε τα παραδείγματα/Tutorials που διδάχθηκαν στο Unity, να είστε σε θέση να καταλάβετε των κώδικά που έχει ανατεθεί σε αντικείμενα της σκηνής και τη λογική προγραματσιμού με C# στο Unity. Και εδώ δε χρειάζεται να θυμάστε από έξω μεθόδους (Methods) και εντολές , θα πρέπει όμως να έχετε καταλάβει πώς λειτουργεί ο κώδικας στα παραδείγματα, το σκοπό που εξυπηρετεί και να μπορείτε να κάντε μικρής έκτασης τροποποιήσεις/προσθήκες σε έτοιμο κώδικα που τυχόν θα σας δωθεί. 

Μάθημα 8: Θα πρέπει να γνωρίζετε τις βασικές αρχές και αλγόριθμους των γραφικών που παρουσιάζονται στις διαφάνειες αυτού του μαθήματος. 

Μάθημα 9: Θα πρέπει να κατανοήσετε τους αλγόριθμους σχεδίασης ευθύγραμμων τμημάτων που παρουσιάζονται (χωρίς να τους απομνημονεύσετε) και να εκτελείτε παραδείγματα εφαρμογής τους όπως αυτά που υπάρχουν στις διαφάνειες. 

Μάθημα 10: Θα πρέπει να κατανοήσετε τις βασικές αρχές διανυσμάτων και πινάκων που παρουσιάζονται , καθώς και τους μετασχηματισμού 2D. Να γνωρίζεται τον πίνακα μετασχηματισμών 2D που παρουσιάζεται και σε ποιές θέσεις του μπαίνει κάθε επιθυμητός μετασχηματισμός. 

Μάθημα 11: Να γνωρίζετε τις βασικές αρχές των μετασχηματισμών 3D 

Μάθημα 12: Να γνωρίζετε την αρχιτεκτονική του GPU Pipeline, τι κάνουν τα βασικά του στάδια,  ποιος ο ρόλος των Vertex Και Fragment Shaders. 

Μάθημα 13: Να γνωρίζετε τις βασικές αρχές σχεδιασμού καμπυλών, τις βασικές αρχές των καμπυλών Bezier (χωρίς να απομηνμονεύσετε τους μαθηματικούς τύπους που τις ορίζουν), καθώς και να καταλάβετε πώς σχεδιάζουμε καμπύλες Bezier με τον αλγόριθμο του De Casteljau. Επίσης να καταλάβετε τους βαθμούς συνέχειας στις Piecewise polynomial curves.

Καλή επιτυχία!

Στέργιος Παλαμάς