ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΩΤΗΣ
Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στο ευρύ φάσμα των ηχητικών τεχνών (sound art.
Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των φοιτητών στα διάφορα είδη των ηχητικών τεχνών όπως αυτά ασκούνται από τη δεκαετία του 1970 και μετά.
Αυτά περιλαμβάνουν
- Ηχητικές εγκαταστάσεις (site – time specific)
- Ραδιοφωνική τέχνη
- Ηχοτοπία
- Σχεδιασμός ηχητικού χάρτη. Ακουστική οικολογία
- Μουσική για κινούμενη εικόνα. Ηχητικός σχεδιασμός για κινούμενη εικόνα.
- Μουσική βασισμένη σε κείμενο (ποίηση, παραμύθι, πρωτόγλωσσα κ.ά.)
Συνοπτικά, στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των ιστορικών, θεωρητικών και μεθοδολογικών πρακτικών ενός μεγάλου εύρους ηχητικών τεχνών. Ταυτόχρονα, σε όποια τελική εργασία αποφασίσουν οι φοιτητές/τριες να εργαστούν, θα πρέπει να ασχοληθούν με όλα τα οργανωτικά ζητήματα που θέτει η δημόσια παρουσίασή της.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- - Έχει κατανοήσει τα βασικά είδη των σύγχρονων ηχητικών τεχνών.
- - Έχει γνώση των εργαλείων και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται στην προετοιμασία, δόμηση και δημόσια παρουσίαση ηχητικών τεχνών.
- - Έχει γνώση των εργαλείων (υλισμικών και υλικών) που χρησιμοποιούνται σε διαφορετικές ηχητικές τέχνες.
- - Γνωρίζει την ιστορική πορεία και τις αισθητικές τάσεις των ηχητικών τεχνών από το 1970 και μετά.
- Προετοιμάσει, οργανώσει και παρουσιάσει δημόσια την εργασία επιλογής του.
Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στο ευρύ φάσμα των ηχητικών τεχνών (sound art.
Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των φοιτητών στα διάφορα είδη των ηχητικών τεχνών όπως αυτά ασκούνται από τη δεκαετία του 1970 και μετά.
Αυτά περιλαμβάνουν
- Ηχητικές εγκαταστάσεις (site – time specific)
- Ραδιοφωνική τέχνη
- Ηχοτοπία
- Σχεδιασμός ηχητικού χάρτη. Ακουστική οικολογία
- Μουσική για κινούμενη εικόνα. Ηχητικός σχεδιασμός για κινούμενη εικόνα.
- Μουσική βασισμένη σε κείμενο (ποίηση, παραμύθι, πρωτόγλωσσα κ.ά.)
Συνοπτικά, στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των ιστορικών, θεωρητικών και μεθοδολογικών πρακτικών ενός μεγάλου εύρους ηχητικών τεχνών. Ταυτόχρονα, σε όποια τελική εργασία αποφασίσουν οι φοιτητές/τριες να εργαστούν, θα πρέπει να ασχοληθούν με όλα τα οργανωτικά ζητήματα που θέτει η δημόσια παρουσίασή της.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- - Έχει κατανοήσει τα βασικά είδη των σύγχρονων ηχητικών τεχνών.
- - Έχει γνώση των εργαλείων και των τεχνικώ
Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στο ευρύ φάσμα των ηχητικών τεχνών (sound art.
Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των φοιτητών στα διάφορα είδη των ηχητικών τεχνών όπως αυτά ασκούνται από τη δεκαετία του 1970 και μετά.
Αυτά περιλαμβάνουν
- Ηχητικές εγκαταστάσεις (site – time specific)
- Ραδιοφωνική τέχνη
- Ηχοτοπία
- Σχεδιασμός ηχητικού χάρτη. Ακουστική οικολογία
- Μουσική για κινούμενη εικόνα. Ηχητικός σχεδιασμός για κινούμενη εικόνα.
- Μουσική βασισμένη σε κείμενο (ποίηση, παραμύθι, πρωτόγλωσσα κ.ά.)
Συνοπτικά, στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των ιστορικών, θεωρητικών και μεθοδολογικών πρακτικών ενός μεγάλου εύρους ηχητικών τεχνών. Ταυτόχρονα, σε όποια τελική εργασία αποφασίσουν οι φοιτητές/τριες να εργαστούν, θα πρέπει να ασχοληθούν με όλα τα οργανωτικά ζητήματα που θέτει η δημόσια παρουσίασή της.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- - Έχει κατανοήσει τα βασικά είδη των σύγχρονων ηχητικών τεχνών.
- - Έχει γνώση των εργαλείων και των τεχνικώ