Γενική Διδακτική (ΤΠ-700675)
GEORGIOS KARRIS & PANAGIOTA MANTI
Το μάθημα της Γενικής Διδακτικής περιλαμβάνει τις θεματικές ενότητες που ακολουθούν:
• Βασικές έννοιες της διδακτικής μεθοδολογίας.
• Θεωρίες μάθησης και διδακτικής
• Διδακτικές εφαρμογές
• Προγραμματισμός και οργάνωση της διδασκαλίας
• Βασικά́ δομικά́ χαρακτηριστικά́της διδασκαλίας
• Σχεδιασμός της διδακτικής συνάντησης
• Ανάπτυξη διδακτικών στόχων
• Αποτίμηση της διδακτικής πράξης
• Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - Αναστοχασμός
Επιπλέον, οι γενικές ικανότητες που αναμένεται να αποκτήσει ο φοιτητής/τρια μέσα από την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι η αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, η προσαρμογή σε νέες καταστάσεις μέσω αυτόνομης εργασίας, η εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, η εργασία σε μικρές ομάδες, η προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης, η ικανότητα λήψης αποφάσεων και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα.
Με την ολoκλήρωση επίσης του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
• να κατανοούν τις βασικές έννοιες της διδακτικής επιστήμης,
• να επιλέγουν από τις κύριες διδακτικές θεωρίες και τις αξιοποιούν στην πράξη με επιλεγμένες διδακτικές εφαρμογές,
• να χρησιμοποιούν τα βασικά́ δομικά́ χαρακτηριστικά́ της διδασκαλίας,
• να σχεδιάζουν μιας διδακτική́ συνάντηση,
• να αναπτύσσουν διδακτικούς στόχους,
• να χρησιμοποιούν πρακτικές αναστοχασμού και αποτίμησης της διδακτικής πράξης.
Λιγότερα
Το μάθημα της Γενικής Διδακτικής περιλαμβάνει τις θεματικές ενότητες που ακολουθούν:
• Βασικές έννοιες της διδακτικής μεθοδολογίας.
• Θεωρίες μάθησης και διδακτικής
• Διδακτικές εφαρμογές
• Προγραμματισμός και οργάνωση της διδασκαλίας
• Βασικά́ δομικά́ χαρακτηριστικά́της διδασκαλίας
• Σχεδιασμός της διδακτικής συνάντησης
• Ανάπτυξη διδακτικών στόχων
• Αποτίμηση της διδακτικής πράξης
• Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - Αναστοχασμός
Επιπλέον, οι γενικές ικανότητες που αναμένεται να αποκτήσει ο φοιτητής/τρια μέσα από την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι η αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, η προσαρμογή σε νέες καταστάσεις μέσω αυτόνομης εργασίας, η εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, η εργασία σε μικρές ομάδες, η προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης, η ικανότητα λήψης αποφάσεων και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα.
Με την ολoκλήρωση επίσης του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θ
Το μάθημα της Γενικής Διδακτικής περιλαμβάνει τις θεματικές ενότητες που ακολουθούν:
• Βασικές έννοιες της διδακτικής μεθοδολογίας.
• Θεωρίες μάθησης και διδακτικής
• Διδακτικές εφαρμογές
• Προγραμματισμός και οργάνωση της διδασκαλίας
• Βασικά́ δομικά́ χαρακτηριστικά́της διδασκαλίας
• Σχεδιασμός της διδακτικής συνάντησης
• Ανάπτυξη διδακτικών στόχων
• Αποτίμηση της διδακτικής πράξης
• Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - Αναστοχασμός
Επιπλέον, οι γενικές ικανότητες που αναμένεται να αποκτήσει ο φοιτητής/τρια μέσα από την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι η αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, η προσαρμογή σε νέες καταστάσεις μέσω αυτόνομης εργασίας, η εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, η εργασία σε μικρές ομάδες, η προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης, η ικανότητα λήψης αποφάσεων και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα.
Με την ολoκλήρωση επίσης του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θ