Περιεχόμενο (Syllabus):

Μέρος α) Homo Ludens: τι είναι "παιχνίδι" και τι σημαίνει "παίζω". Δομικά μοντέλα σε μη γραμμικά περιβάλλοντα. Στοιχεία διαδραστικών παραστάσεων. Χρήστης και δημιουργός. Αφήγηση και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Είδη και πλατφόρμας ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Μέρος β) Οι κανόνες του παιχνιδιού. Μπλόφα, κλέψιμο και η κουλτούρα του gamer. Δραματοποίηση και στρατηγική. Η ψυχολογία του παίχτη. Χώρος και περιβάλλοντος. Παραλλαγές της εμβυθιστικής εμπειρίας. Ζητήματα ταυτότητας, φύλου και ηλικίας.

Μέρος γ) Μεθοδολογία της εργασίας: η καταγραφή της παρατήρησης και της εμπειρίας μέσω λεκτικών μέσων αξιολόγησης, η επεξεργασία των δεδομένων και η αναγνώριση των πιο χαρακτηριστικών συγκινήσεων. Η βιβλιογραφική έρευνα και η αναφορά των πηγών.

Μέρος δ) Internet Art: χαρακτηριστικά και θεματικές διαδικτυακής τέχνης. Η τέχνη του διαδικτύου ως παρωδία των αισθητικών, ψηφιακών και κοινωνικών κωδικών / δημιουργική παραπληροφόρηση. Post Internet Art και μελλοντικές αισθητικές και εννοιολογικές εξελίξεις.

Μέρος ε) Παρουσίαση της τελικής εργασίας.