Μετάβαση στην αρχική σελίδα
  • Είσοδος
  1. Αρχική Σελίδα
  2. Έρευνα και Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς
  3. Έγγραφα

Έρευνα και Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς (MKT120)

Έγγραφα

Αρχικός κατάλογος  
ΤύποςAρχείο ΕπάνωΜέγεθοςΗμερομηνία
ΔΙΑΛΕΞΗ 9_ Στρατηγικές και τεχνικές δειγματοληψίας 619.59 KB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 8_ Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών δεδομένων 2.11 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 7_ Εισαγωγή στην πρωτογενή έρευνα 1.67 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 6_Δευτερογενής έρευνα και βιβλ ανασκόπηση 2.83 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 5_ Είδη έρευνας και επιλογή μεθοδολογίας 964.99 KB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 4_ Ηθική στην έρευνα 463.95 KB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 3_ Ερευνητικές φιλοσοφίες 1.23 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 2_ Σκοποί στόχοι & ερευνητικά ερωτήματα 3.98 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 13_ Παρουσίαση ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων 1.42 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 12_ Ερμηνεία ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων 3.92 MB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 11_ Ανάλυση ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων 578.64 KB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 10_ Σχεδίαση εργαλείων συλλλογής δεδομένων 393.75 KB17/10/25
ΔΙΑΛΕΞΗ 1_ Εισαγωγή στην έννοια και την σημασία της έρευνας αγοράς 1.54 MB17/10/25
Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Επιλογές Μαθήματος

Έγγραφα Ανακοινώσεις Ημερολόγιο Μηνύματα Σύνδεσμοι
Open eClass © 2003-2025 — Όροι Χρήσης