Έρευνα και Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς (MKT120)
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Το μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς.
ΛιγότεραΤο μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς.
Το μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς.