Έρευνα και Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς
ΣΟΦΙΑ ΒΛΑΧΟΥ
Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Αυτό το μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς και η σύνδεσή της με τη διαδικασία του τουριστικού μάρκετινγκ.
Λιγότερα
Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Αυτό το μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς και η σύνδεσή της με τη διαδικασία του τουριστικού μάρκετινγκ.
Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Αυτό το μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς και η σύνδεσή της με τη διαδικασία του τουριστικού μάρκετινγκ.