Γραφικά με Υπολογιστές

Στέργιος Παλαμάς , Κωνσταντίνος Γιαννάκης

Περιγραφή
Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα έχει ως στόχο να προσφέρει στους φοιτητές βασικές γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την κατανόηση γραφικών απεικονίσεων σε υπολογιστές και το πλήθος των εφαρμογών τους.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Τα κύρια μαθησιακά αποτελέσματα είναι:

1. Κατανόηση Θεμελιωδών Εννοιών Γραφικών Υπολογιστών. Οι φοιτητές θα αποκτήσουν κατανόηση των βασικών αρχών των γραφικών υπολογιστών, όπως:

  • Αναπαράσταση 2D και 3D αντικειμένων.
  • Συστήματα συντεταγμένων και μετασχηματισμοί (κλιμάκωση, περιστροφή, μετατόπιση).
  • Θεωρία χρωμάτων και μοντέλα φωτισμού.

2. Γνώση Σχετικών Αλγορίθμων. Οι φοιτητές θα μάθουν τους βασικούς αλγόριθμους που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία και χειρισμό γραφικών, όπως:

  • Αλγόριθμοι rasterization για τη σχεδίαση γραμμών, καμπυλών και πολυγώνων.
  • Αλγόριθμοι γεμίσματος (filling algorithms) για την απόδοση περιοχών.
  • Αλγόριθμοι απόκρυψης επιφανειών (hidden surface removal).

3. Χρήση Βασικών Εργαλείων κα

Περισσότερα  
CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  17677
Αρ. Προβολών :  266371

Ημερολόγιο